עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

גניבה ממעסיק – מה לעשות כשעולה חשד?

גניבה ממעסיק – הדרך הנכונה להתמודד עם הסיטואציה

כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, גניבה ממעסיק הינו מקרה שאף פעם לא נעים לאף אחד מהצדדים כאשר הוא מתגלה, ובכדי להתמודד עם סיטואציה כזו צריך להכיר את החוק ובמידת הצורך להיעזר בשירותיו של עורך דין דיני עבודה שיוכל להסביר לכם בדיוק מה אתם יכולים לעשות ומה אינכם יכולים לעשות. כך אתם תוכלו למנוע הסתבכות שלכם או של כל צד המעורב בסיפור.

גניבה ממעסיק

אם אתם, בתור מעסיקים, הגעתם למצב שבו אתם נאלצים להתמודד עם חשד לפיו אחד העובדים שלכם גנב רכוש או כסף מבית העסק, יהיה עליכם לפעול בהקדם ולוודא שאתם פונים לעו"ד שמתמחה בנושא של ייצוג מעסיקים שיוכל לעזור לכם ולעשות כל מה שצריך בכדי שאתם תוכלו להציג את הצד שלכם ולקבל את שמגיע לכם.

יש מה לעשות במקרה של גניבה ממעסיק

גם אם יש לכם את החשד הקטן ביותר שמא גונבים מכם, אתם צריכים לזכור שתמיד יש מה לעשות, ומבחינתכם אתם רק צריכים לפנות אל הגורם הנכון שידע לעזור לכם. מכיוון שניתן למצוא פרצות בחוק והדברים לא תמיד שחור ולבן חשוב מאוד שתבינו מראש מהן זכויות העובד ומהן זכויות המעסיק. בחירה בשירותיו של עורך דין מנוסה בתחום הזה זוהי האפשרות הטובה ביותר שעומדת בפניכם. חשוב מאוד לפעול בצורה נכונה. לפעמים לגשת לעובד ולהאשים אותו, טרם יש לכם אפשרות להוכיח את מעשה הגניבה עלולה לסכן אתכם בהאשמות שווא ואף להעמיד אתכם במצב שתהיו חשופים לתביעת לשון הרע! גם אם יש לכם דרך להוכיח את שנעשה, חשוב לפעול בצורה חכמה בכדי שתוכלו לזכות בקבלת לקבל פיצוי הולם וגם להשיב את כל מה שמגיע לכם בחזרה.

אל תתעכבו עם המקרה שלכם

דבר חשוב שאתם צריכים לשים אליו לב זה שאם יש לכם חשד שקיים בדבר גניבה ממעסיק - אל תתעכבו יותר מידי ותתחילו לפעול בהקדם. ככל שתפעלו יותר מוקדם, כך הסיכויים שלכם למצות את הזכויות שלכם ולקבל את כל מה שמגיע לכם יגברו בסופו של יום. כמובן שצריך לשקול את הצעדים היטב, לא להיחפז לא למסקנות ולא לנקיטת צעדים פזיזים. אבל בהחלט יש צורך להזדרז בשביל לאפשר השגת ראיות במהירות האפשרית ודרך להוכיח שאכן התרחשה הגניבה שבה אתם חושדים. כידוע כל אדם הינו חף מפע כל עוד הוכח אחרת ובשביל להוכיח דברים צריך לפעול בשיקול דעת. גניבה ממעסיק הינה שמערערת את יחסי האמון בין העובד למעביד ולכן חשוב לטפל בה ויפה שעה אחת קודם!

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button