עו"ד מסיקה לוטם – עו"ד דיני עבודה

הלכה חדשה באופן חישוב פדיון חופשה שנתית לעובד בתום העסקתו

חישוב פדיון חופשה שנתית לעובד בתום העסקתו - הלכה חדשה

כדאי לדעת שעובדים בשכר חודשי, ואף עובדים בשכר שעתי או יומי, במקרים מסוימים, זכאים ליהנות מאפשרות של פדיון חופשה שנתית בתום העסקתם. אופן החישוב משתנה בהתאם לכל מקרה, אבל ניתן לומר שהזכות הזו מתקבלת באופן אוטומטי על ידי המעסיק, ומועד התשלום של הפדיון נקבע בדיוק לפי אותם כללים שלפיהם נקבע זה של תשלום שכר.

פדיון חופשה שנתית

זכויות העובד לא מקבלים מספיק יחס מצד מעסיקים רבים, ואם אתם רוצים להבטיח שתוכלו לקבל את כל שמגיע לכם מהמעסיק בעת הצורך, אתם צריכים לשים לב שאתם פונים אל עו"ד דיני עבודה בעת הצורך, כך שיוכל להסביר לכם לאילו דברים עליכם להתייחס אם אתם רוצים לקבל זכויות העובד מלאות וגם פדיון חופשה שנתית לפי החוק.

מה עושים במקרה של פיטורים?

אם יצא לכם לעבוד לאורך תקופה ארוכה בבית עסק, וכעת אתם נאלצים להתמודד עם פיטורים, עליכם לשים לב שאתם ממצים את כל הזכויות שלכם, וזה דבר שניתן לעשות ללא יותר מידי מאמץ. אתם רק צריכים לשים לב שאתם בוחרים לנקוט באסטרטגיה הנכונה, והדבר אומר שאתם צריכים לפנות אל גורם מקצועי שיוכל לעזור לכם ולהסביר לכם בדיוק מה אתם יכולים לעשות. יכול מאוד להיות שבמקרים מסויימים תהיו זכאים ל- פיצויי פיטורים ויהיה שווה לכם להילחם עליהם.

פדיון חופשה שנתית יכול להיות משמעותי במיוחד במקרים שבהם יצא לכם לעבוד תקופה ממושכת בבית עסק, שכל הפדיון יכול להגיע לסכומים גבוהים במיוחד, וחבל שתוותרו על מה שמגיע לכם. אתם רק צריכים לוודא שאתם פונים אל עורך דין שמתמחה בנושא, וזאת במידה ואתם נתקלים במצב שבו אתם אל מקבלים את שמגיע לכם. תוך זמן קצר לאחר מכן תוכלו לראות איך אתם נהנים ממצב שבו אתם מקבלים את הפדיון שלכם.

אל תוותרו על שמגיע לכם

שימו לב שאתם לא מוותרים על סכומי כסף שמגיעים לכם, שכן במקרים מסוימים אותם סכומים יכולים להיות גדולים במיוחד, וחבל שתוותרו עליהם מבלי לעשות דבר. עורך דין מקצועי יכול לעזור לכם ולהפוך את כל התהליך הזה להרבה יותר קל בעבורכם, כך שאל תהססו לפנות אל הגורמים הנחוצים בעת הצורך.

לקבלת ייעוץ משפטי
054-957-5708
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!
סגירת תפריט
שליחת הודעה
Call Now Button